ZWAAGDIJK - Van Straalen de Vries, het bekende transportbedrijf uit Zwaagdijk, is de afgelopen jaren snel gegroeid. Om deze groei te vieren heeft VSDV vrijdag 15 oktober een nieuwe huisstijl gelanceerd die doorgevoerd zal worden op alle auto’s, de bedrijfskleding, het bedrijfspand en de website. Het was een waar spektakel met een videoregistratie voor alle medewerkers, rondvliegende drones die filmopnames maakten en een feestelijke borrel.


Snelle groei
Van Straalen de Vries is een ondernemend familiebedrijf dat geworteld is in Zwaagdijk. Dankzij verschillende overnames van transporteurs in heel Nederland is VSDV uitgegroeid tot een nationaal opererende onderneming. Met meer dan 600 trekkende voertuigen en diverse opleggers, LZV-combinaties, koelwagens, diepladers, walking floor trailers, afzetcontainers en elektrische vrachtwagens bieden ze elke vorm van transport. Klanten van VSDV hebben veel voordeel bij het efficiënte netwerk van standplaatsen en distributiepunten dat door de nationale dekking ontstaan is.

Passende identiteit
De snelle groei en voortdurende professionalisering hebben ook een nieuwe dynamiek meegebracht. VSDV mag dan voor de medewerkers altijd dat vertrouwde familiebedrijf blijven, maar naar de buitenwereld wil de transporteur zich passender profileren. Het bedrijf is uitgegroeid tot een grote nationale speler en specialist in vele vormen van transport. Daarom is het afgelopen jaar geïnvesteerd in de ontwikkeling van een nieuwe, passende identiteit. Een nieuwe jas voor het vertrouwde bedrijf. Het West-Friese bureau Groeier heeft het logo een flinke opfrisser gegeven en een nieuwe pay-off ontwikkeld: VSDV brengt ondernemers in beweging. Een credo dat goed beschrijft wat VSDV elke dag doet.

Feestelijke onthulling
De ontwikkeling van de nieuwe uitstraling heeft enkele maanden geduurd, buiten het zicht van de chauffeurs en andere medewerkers. De onthulling was daarom net zo verrassend als feestelijk. Het logo op het bedrijfspand werd onthuld, er werd een film getoond waarin drones langs vers bestickerde vrachtauto’s en medewerkers in nieuwe bedrijfskleding vlogen. En directeur Rober van Straalen hield een speech die via een livestream gevolgd kon worden. Het feest werd afgesloten met een bedrijfsborrel op zondag.